Wednesday, June 4, 2008

UGLY BETTY season 2 dah habis...huk huk huk

semalam dah habis
03 JUNE 2008
930pm
8TV
so aku nak lah comment sesikit apa yg dah aku tonton dlm UGLY BETTY dalam season nie...pada aku season nie lagee best dr season 1 n banyak twist n shocking moments...n dlm season nie BETTY jugak terlibat dlm permasalahan cinta yang tak jugak settle til end of this season...so nantikan season 3 BETTY nak amik HENRY ke GIO...n si DANIEL dah ader anak...WILLY yg jahat dtg n dah pown rampas takhta DANIEL...n AMANDA still mencari ayahnyer...so sesama lah kiter wait the cuming season k...
n pd sume jgn lupa tgk PUSHING DAISIES yg akan menggantikan UGLY BETTY next week
MWAHA

Tuesday, June 3, 2008

@)-/-- TANPA --/-(@

Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti
Meski
Pagi itu menatapi
Akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi
Tanpa..
Cintamu aku resah
Tanpa..
Kasihmu aku hampa
Tanpa..
Dirimu aku mati
Kini benar-benarku rasakan
Dalam benuk hatiku tanpamu
Ku tak mengerti
Takut
Takut jauh dari dirimu
Kan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpamu ku mati
Resah yang ku
Ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti

Sunday, June 1, 2008

mari mengikat SAMPING



ikut seperti di atas okay
haha



PUSHING DAISIES...coming soon

aku tengok iklan ceriter nie kat 8TV
mcm best je
so nantikan kemunculannyer
pada 10 Jun 2008 ini
di 8TV
mwaha

SUPERHERO MOVIE

aku tengok DVD je
si eddy belikan
erm
ceriter standard lah
mcm SCARY MOVIE
memperbodohkan SUPERHERO MOVIE
leh lah nak release tension n kasi gelak2
huhu
mwaha
aku kasi 10 bintang dari 10 bintang

31 MEI 2008 - WEDDING marias SON

pengapit bersama mak pengantin

aku ditinggalkan lagi??













di LAMAN PERDANA UiTM PENANG
aku jadi pengapit n aku makeup pengapit pompuan
so enjoy d pic okay
semoga PENGANTIN BAHAGIA SAMPAI HUJUNG NYAWA






30 MEI 2008 - aku CUTI REHAT :(

aku terbangun lewat
sedih lah
asik lewat je bangun
cuti pown dah tak banyak
mcm maner erk