Wednesday, July 18, 2007

new!!! aku VS aSTAR



AKU PULANG KE ALOR STAR


nie bukanlah aku d astar...tapi setelah sekian lama(2 tahun kot)...pulang jugak aku ke astar...huhu...ermmmm...sesampainya aku d astar, aku tour satu ct plaza...ermm...tak jugak berubah astar erk...aku carik member aku SYAHRUL...masih d situ dia yer...bagus ler..sebab kau pun dah ilangkan number tipon nyer...hahahah....kantoi....sian plok dia, tak ader sale utk hari tu..so aku pun beli ler 2 botol parfum dr dia....nak tulun kengkawan ler katakan....dia belanja aku petang tu..McD....jam 7pm baru aku sampai umah aku sendiri...masa tu yg ader abah aku(baring2 jer dia)...adik aku yg kecik(sms jer keje)...n adik aku yg amik aku masa aku jalan merentas TAMAN AMAN...mak aku keje lagee masa tu...aku balik satu sebab jer...BIRTHDAY adik kecik aku...so aku pun bawak ler adik2 aku kuar makan2 kat luar(naik ler keta abah aku tu)...aku jgak sempat lawat FAMILI kakak aku the same nite....tak tido lagee diorg...sempat jugak ler kakak aku blutut lagu DEMAM dr Candy n lagu lagu Rossa dr enset aku nie...CHOI...tido ler aku kat bilik adik aku (sebab bilik aku dulu dah tak ader...dah jadi bilik adik kecik aku ...isk isk isk)...bagun tido baru aku jumpa MAK aku...dia masak banyak jugekler utk aku b4 aku pulang penang....



p/s: maybe lagee 5 tahun aku balik ler ASTAR...huhu[serius kot]

No comments: