Friday, January 4, 2008

15/12/2007-16/12/2007...aku tak puas hati

tak ader aper pown
just that aku nak suarakan ketidakpuasan hati aku pada hari tersebut
hari tersebut berlangsung lah MESYUARAT HEA
ermm
aku nie last2 minit dilantik menjadi MC untuk majlis 2 hari tu
aku tak kesah
sebab aku suka jadi MC
yang aku tak puas hati
dah lah aku bukan org HEA
pastu sekor2 sombong cam bagus
tak ader bagus pown
tu org sini tu
yg org luar lagee bagus keletahnyer
dah pandai amik aku jadi MC
so pandai lah prosedur majlis n mcm maner mau jaga MC
MC nie org penting
makan minum aku tak jaga
ntah aper2 ntah
sebab tu aku buat hal esok nyer
aku datang pagi je
n program petang korang pandai2 lah
maleh aku mau peduli dah
so pengajaran nyer
mau buat sesuatu tu biar paham konsep nyer
jangan bodoh sombong
n mulut jgn celupar
mwahaha

No comments: