Tuesday, March 11, 2008

6 FEBRUARI 2008 - 1st day of a long CNY VACATION










my first time hang out kat STEVENS...tempat yg rajin diorg lepakking tu...actually kedai mamak je..ala2 kedai nasik kandaq lah kalu kat penang nie...aku sampai kl petang tu...apple dah tunggu aku kat food court KL CENTRAL ngan rame-rame...bergegas aku ke saner coz si apple tak makan lagee n waitin 4 me there nak makan...selang beberapa minit datang lah panda plok...settle makan etc...berpecah lah kitorg...aku apple n panda sekali balik ke penchala tmn tun...n rame-rame ikut kawan nyer...n that nite kuar lah aku apple n panda pepusing...set date nak jumper SHAM n CHA kat STEVENS...kitorg pekene 3 round dulu POOL...aku biasalah...HEBAT tak ingat...biler SHAM n CHA datang kitorg minum2 lepak2 sembang2 scan2 n terus SHAM n CHA main pool laks...lewat tak tentu arah baru kitorg balik....okay lor utk end first day there...mwaha

No comments: