Friday, March 14, 2008

8 MARCH 2008 - PILIHANRAYA UMUM KE-12...tarikh keramat


SABTU itu hari penuh keramat untuk rakyat MALAYSIA...hari kita mengundi pemimpin yang terbaik untuk membawa MALAYSIA ke satu tahap yang lebih terbaik....aku mengundi di SMK WAWASAN TAMAN AMAN, ANAK BUKIT, ALOR STAR, KEDAH...aku bertolak dari PERMATANG PASIR lebih kurang jam 130 petang...aku drive ke sana bertamankan member aku AZROL...naik HIGHWAY...sampai ALOR STAR dalam lebih kurang jam 230 petang...aku terus ke tempat mengundi n menunaikan tanggungjawab aku sebagai pemilih...tapi aku ada sikit tak puas hati...aku tak dapat claim balik sebagai pengundi luar...katanye nama aku tiada...ada 2 rekod...1 ada, 1 tiada...pelik je....tak kesah lah kan....aku terus lah ke rumah member aku MANN (seperti gambo)...lepak sekejap..ujan lah plok....terus pegi makan kat MEDAN SELERA MERGONG...n contact SHAHRIMAN...dia ader kat studio di TAMAN BERLIAN...so lepas makan aku terus ke STUDIO dia...lepak sampai jam 12 tengahmalam jugaklah....ader PHOTOSHOOT gitew...huhu

No comments: