Friday, March 14, 2008

GRAND PRIZE WINNER HYPE! seksi NICOLE + WILL.I.AM contest




12 MARCH 2008 aku dapat hadiah itu...teruja je sebab aku tak ingat dah fasal contest nie sebab seingat aku..aku mcm dah lewat n aku punye penyertaan mcm tak okay je...tetibe member dr SHAH ALAM kasi tau aku ader menang HANDPHONE...huhu...aku terus beli HYPE 105 untuk confirm kan....memang betol aku menang...aku dapat
HANDPHONE SONY ERICSSON S500i
ALBUM NICOLE SCHERZINGER 'HER NAME IS NICOLE' DIAUTOGRAF
ALBUM THE PUSSYCAT DOLLS 'PCD' DIAUTOGRAF
PHOTO PUSSYCAT DOLLS DIAUTOGRAF
ALBUM WILL.I.AM 'SONGS ABOUT GIRLS' DIAUTOGRAF
ALBUM THE BLACK EYED PEAS 'MONKEY BUSINESS'
yang best tu tertulis kat dalam majalah HYPE! faktor kemenangan MOHAMAD NADZREEKUSAIRI adalah effort yang diambil untuk menghasilkan 1 penyertaan yang cantik dengan keterangan 7 sebab menggunakan grafik yang moden tapi simple & ada terapan unsur2 budaya Melayu..TAHNIAH!!
mcm best kan....
aper pown aku dah menang...JGN JELES

No comments: