Saturday, May 17, 2008

6 MEI 2008 - MC [Course on Safety & Ergonomics in the Office]

aku ditempah untuk menjadi MC nie b4 aku pegi kursus pengacaraan majlis lagee...
sebab tu aku korbankan Bengkel Pengukuhan Projek KIK di KG GAJAH...yang mana member team aku pegi...sedey je...
dah lah aku wait hari b4 nyer lama til jam 830pm
but tak ader saper dr program terlibat yg call
nak bagi aku any details about that program
CHOI je
so esok tu aku dtg lewat lah
sebab aku tak rasa diorg perlukan any MC kan kan
tapi aku tetap naik
sebab diorg dah sibok dok cari aku
PADAN MUKA!!
nasib lah aku ader prepare jugak kan
so aku pown amik detail penceramah ajerkla
erm
n aku terus je join program itu jugak
sebab alang2 kan
n aku wat penutup jugak
maklumlah MC kan
erm
aper pown
kalu jadi lagee mcm nie
aku tanak jadi MC
ader paham

No comments: