Tuesday, June 24, 2008

SLEEPING DICTIONARY...dvd screening

aku tonton citer nie pagi buta 24 Jun 2008...EDDY beli dvd nie...katanya dia cari lama dah citer nie...aku mcm nak tanak je tgk...sebab aku tak lah teruja sgt nak tgk JESSICA ALBA...tapi sebab SARAWAK...so aku nak lah tgk aper yg jadi...
so aku pasang lah citer nie after si EDDY insist jugak2 nak tgk...
dia yg pasang actually..lepas dia tukar citer CHOBITS aku yg aku tengah tgk tak habis2 lagee tu...
citer nie memang cantik...
n memang berlakon di SARAWAK...tapi tak lak aku tau anything fasal citer nie...
citer nie backdated lah...
kunun zaman dulu
kolonial etc
dtg SARAWAK nak tamadunkan SARAWAK...
citer berkenaan si LAKI nie...TUSSCOT kot nama dia...
dihantar ke SARAWAK utk menjadikan SARAWAK negeri bertamadun...
di sini dia di beri sorg SLEEPING DICTIONARY iaitu JESSICA ALBA sebagai SELIMA
SELIMA nie half english half SARAWAK...
tugas dia sebagai isteri lah[lebih kpd tugas atas katil] kepada TUSSCOT nie lah...
sebab konsepnyer...nak belajar senang atas katil...
so bertukar2 ilmulah...
SELIMA ajar bahasa IBAN n ajar hubungan kelamin...
n si TUSSCOT tu ajar ENGLISH...
ala2 cinta mendapat halangan lah citer nie...
nak tau lebih lanjut...tonton lah sendiri...OKAY
tapi ceriter nie ader adengan yang agak lucah kot...
so kpd yg takleh tgk...
elakkan lah erk
aku kasi 10 bintang dari 10
sebab SARAWAK sgt cantik...
budaya SARAWAK kuno di beri pendekatan yg baik...
n ceriter nie bagus...
MWAHA!!

No comments: