Sunday, July 13, 2008

13 JULAI 2008 - HELL BOY 2 - the golden army


1220am
GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
aku gie tengok citer nie ngan EDDY...
keterujaan aku nak tgk citer nie bcoz of PANS LABYRINTH...
n aku tak pernah tgk SUPER SAPIENS tu pown (hell boy 1 lah tu)....
aku tgk ritu pown kat TV3...
so aku rasa aku perlu tgk HELL BOY2 nie sebab aku nak tgk keanggunan penciptaan cerita n creatures2 nyer...
nothing much yg aku leh katakan...
sebab memang terbukti citer nie sgt cantik ngan kepelbagaian makhluk....
n jalan citer yg agak tidak membosankan walaupown ader part2 yg wat aku nguap...
citer nie cantik...
n menceritakan tentang perkelahian manusia n makhluk lain yang ingin memiliki kembali hak masing2...
n mcm maner pown manusia yg menang atas bantuan HELL BOY...
aku kasi 11 bintang dari 10 bintang....
MWAHA!!

No comments: