Saturday, August 23, 2008

19 OGOS 2008 - TOUR d MELAKA!!



































4th day cuti kat MELAKA laks
kami ber5
PAKWE EDDY FAIZAL ANIS N ALIS
nothing much nak ceriter
coz kami mcm biasa lah
amik gambo mcm org giler lah
hahaha
habis sume kami kerje kan
mula sampai MELAKA
terus ke A FAMOSA
lepak laks kat apa tah nama tempat antara A FAMOSA n MAHKOTA PARADE yg baru buat tu
siap shoppin shade baru
huhu
baru aku tau MELAKA ada menara taming sari
nak naik mahal lak RM 20
so amik gambo je lah
haha
pastu masuk muzium ader pameran pakaian
abis kitorg kerjakan set2 kat dalam tu
haha
last b4 balik SEREMBAN ke TAMAN BUAYA MELAKA
pengalaman terbodoh aku selama idop
dah lah kene bayar RM5 sorg
pastu kat dalam tu mcm hanjing je
tak ader pape sgt
buaya sume pemalas siot
wat tak tau je kat tetamu
huhui
pastu kitorg nak sonokkan ati memasing kitorg pown naik lah ketapi rasaksa yg CHOI
kene bayar RM2
n kami jantan ber3 masuk laks umah hantu kene bayar RM2 jugak
sempot kiotg lepas masuk umah hantu sebab agak menakotkan jugak lah
hahahahahahahaha
so kitorg pown balik lah ke SEREMBAN dengan penuh kegembiraan
siap sempat singgah KIRAOKE lagee kat SEREMBAN gitew
MWAHA!!

2 comments:

nAz said...

*sentappp!

gi melaka x bggtaw..

p.a.k.w.e. said...

loh sentap lak
pastu nak bgtau ke??
u kat melaka erk
sorry tak tau