Friday, September 12, 2008

KHAS BUAT TEMAN!!

Special 4 u my FREN!!

Aku tak tau nak kata apa bila aku terima SMS itew
Bukan aku sengaja tak reply
Tapi aku tak paham
Karna aku sendiri tak bagus untuk memberi komen tentang kamu
Tapi itu tidak bermakna aku tidak akan komen
Sebagai teman aku TETAP akan komen

Kalu hal takde YANG SENANG DENGAN KAMU
Aku tak rasa itu perlu
Karna dlm dunia ALLAH nie pasti wujud manusia yang tidak pernah puas dengan manusia lain
So patotnya benda ini di biarkan berlalu seperti angin lalu
Hanya yang perlu kamu tanamkan di fikiran kamu hanyalah
KAMU PERLU PUASKAN DIRI SENDIRI dari MEMUASKAN ORG LAIN
Karna
KALAU KAMU TAK PUAS pastikah kamu org lain akan puas??
Pasti tidak!


Kalu hal CARA PEMAKAIAN KAMU DIKUTUK
Aku rasa itu subjektif
Sepanjang aku bersama kamu
Aku rasa pemakaian kamu bersederhana
Mungkin mereka2 yang memerhatikan kamu ingin memandang kamu dengan sesuatu yang baru
Dah itu boleh dilakukan tapi memerlukan keterbukaan dalam diri kamu
Adakah kamu perlu itu utk terbang atau kamu perlu terbang untuk begitu??
Cantik itu kesukaan semua
Dan kamu sudah cukup cantik
Mungkin masa dan ketika mereka dibelenggu perasaan CEMBURU atau SAKIT HATI
Nasihat aku…dekat2kan lah diri dengan MAJALAH2 FESYEN
Pandai2 lah memilih warna terbaik kamu
Dan sentiasa lah bertanya teman rapat kalu itu yang kamu perlukan!


Kalu hal ADA YANG MERASA KAMU SEPERTI TIDAK MAMPU MEMPUNYAI PERKARA BARU DALAM HIDUP
Ini perkara nonsense lah
Karna dengan usaha keras sure kita dapat punyai apa saja yang kita ingini
Dah org yang memandang kamu begitu pasti sangat CEMBURU dengan apa yang kamu ada
Mungkin pada mereka kamu sangat SEMPURNA sehingga kamu dijadikan MANGSA kegilaan sifat CEMBURU mereka
Nasihat aku
Bersederhanalah
Mungikn itu yg mereka mahukan
Tapi kalu kamu ingin merewardkan diri kamu atas titik peluh kamu
Enjoy lah segila kamu karma itu hak kamu
Dan tiada siapa yang layak untuk menegur dan memperlecehkan kamu
Sesungguhnya mereka BODOH!


Kalu hal KAMU DI PANDANG RENDAH
Itu no komen
Maybe mereka lebih tinggi dari kamu dah terpaksa memandang kamu RENDAH
Haha
Aku pown pandang kamu rendah
Tapi kalu kamu takot di rendah pandang
Kamu kena sentiasa buktikan kehebatan kamu
Sentiasa buktikan kekuatan kamu
Sentiasa pastikan mereka TAKOT dengan kehadiran kamu


KESIMPULANnya
Aku tak dapat memberikan kata terbaik buat kamu
Karna kamu yang terbaik untuk menasihatkan diri kamu
Aku sekadar teman yg dapat memberikan komen sekiranya diperlukan
Yang aku tahu
Kamu TERBAIK untuk diri kamu
Dah aku dah rasa kamu cukup BAGUS
Mungkin rasa COLORLESS dalam hidup kamu atas dasar kamu tidak dapat capai SUMTHING dlm hidup kamu lagee
Itu lah apa yg kamu perlu fikir untuk diri kamu
APA POWN SENYUM2 LAH SELALOO
Like u always do
AND B THE BEST
MWAHA!!

Go go CHAIYOH!!

3 comments:

@reniev said...

istimewanya kawan tu siap ada satu page lagik untuk dia... nak jugaklah bleh... i nak nasihat kawan u jugak soh dia senyum jer and pedulik jer dengan berkata "ada aku kesah" macam i sekarang.. wah gitu.. klah.

p.a.k.w.e. said...

BAGOOS

SANDRA by sandra azwan said...

boleh je...;-)