Sunday, November 9, 2008

08 NOVEMBER 2008 - libur d AIR PANAS BALING KEDAH!!

kolam bebudak kecik
EDDY n PAKWE
geng OLDSKULL


panas tu




HAZRUL n PAKWE



setelah memaksa si HAZRUL membawa aku pergi
akhir nyer pergi jugak lah kami
sebanyak 5 kereta jugak lah
aku n EDDY tumpang kereta HAZRUL
puas dia menunggu sampai dia sendiri dtg amik kitorg kat umah
hahaha
sowwy
so bertolak lah kami dlm jam 1230am mcm tu
dengan sepantas kilat kereta dipecut
n sampai di BALING lebey kurang jam 130am mcm tu
so apa lagee
lepak main air panas
PAKWE tak reti berenang so rendam jelah
siap lepak n memanaskan diri
kitorg pown pulang balik dalam jam 5am

6 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

wah!!!beshnya!
klu jim berendam dlm tu,sure kuar,kulit jim jd sgt merah!huhuhu..jim xleh kene panas!

p.a.k.w.e. said...

ye ke jim
sian
rugi tau

butik sns anggun said...

wah g kolam air panas x ajak cik wani epun kan,
hurm...
bukannya jauh pun,
huk huk huk

Frid Firdaus said...

da macam masuk sauna lak kan...
tp i pg yg kat gym je...
lalalala~

p.a.k.w.e. said...

haha
bukan sauna
tapi dah mcm tempat maksiat lak
haha
sume nak bogel
i nak jugak la

NBMS said...

~~menyemak sat naaa

Bestnya.. dah lama teringin nak pergi sini.. tp tak kesampaian lg.. dok google2 kolam air panas ni la, tu pasal bleh tersesat kat page ni..