Sunday, November 9, 2008

09 NOVEMBER 2008 - PAKWE di KACAK BERGAYA, PANCAINDERA, MINGGUAN MALAYSIA

hahaha
PAKWE tembam
thanx ROSLI MANAH
mwaha
*****************************
CAT: comel dlm paper, mcm muka ezani..
DR: dah tgk dah...
CAT: tau x pe..nampak tembam..memang dlm gmbr kte nampak besar pun..mata kalah i.
JAJAD: sdpnye name die. MOHAMAD NADZREE KUSAIRI SHARIFF. KACAK BERGAYA: Nadzree minat mengubah hantaran. huhu!
KOSERANI: tahniah, tercapai juga cita2 pakwe kuar di kacak bergaya
LYANA: nadz..lyana dh bace newspaper..nadz ader..org call2 banyak kali tak angkat..nadz nampak tembam dlm gambar tu..
BYLA: wahaha.yana kte ur in pancaindera 2day.congrats!have nt got da chance 2 c dat paper yet la :-(
BOBOY: nadz.boy baru blk dr exam..amboi2..masuk paper nampak..mkn meletop la nadz lps ni...;)
DANIEL SHAH: tahniah,kacak bergaya terpampang gambar awak.ni D dengan bangganya dok bgtau adik, D kenal awak n bakal pembuat hantaran diorg masuk paper. wow, class gitew. awat tak senyum! congrate
ROZIAH: salam...kak ah lewat tengok paper hari ni...lepas ni kamu glamor la...kacak bergaya la katakan...
UJANG: wah dah banyak berubah sekarang. lihat paper ari nie
MIN: nadz..hari ni awak lam kacak bergaya ke?
NAIM: wah, awk dah famous masuk pancaindera. congrats. nice pic..

10 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

ha'ah!pic ni wat pakwe look sgt tembam!tp still jambu & cute!don't worry!peminat xkn lari...kikikiki...

p.a.k.w.e. said...

sgt tembam kan
tak suke tak suke tak suke
haha
mwaha

cik wanie said...

oakwe...

wah sgt meminati mengubah yer,
nanti blh lah ngubah hantaran kat butik wanie yer,
hehehehhehhehehe:)

.::EdDy BaNoD::. said...

gumuk..gumuk..
ngubah er kak..hebat!!!!

Frid Firdaus said...

soooo not u in that pic...
i cant imagine u be phat like that...
at last...congrats again!!

@reniev said...

congggggrats...

p.a.k.w.e. said...

thanx u ol
sebab congrats kan i yg tembam nie
mwaha

Kos Serani said...

OK lah tu...langkah pertama, akan membawa tuah kalau dimanfaatkan. semoga ada langkah seterusnya dan sukses selalu

|sMa| said...

tetap mengubah hantaran uols~

;P

PöJìé PööH... Mulanya di sini... said...

lorrr..
ini ker org nyer yg pnh ku lihat dalam pancaindera tuh..
hye PAKWE..
singgah sat no!