Wednesday, December 31, 2008

HAPPY NEW 2009 YEAR

wah sekejap nyer rasa
macam baru semalam rasa diri nie sambut birthday
dah nak melangkah tahun lain nie
2009
number yang penuh daring
PAKWE harap tahun 2009 dapat memberi segala apa yang terbaik buat PAKWE
juga buat semua BLOGGER yang PAKWE sayang
*************************************************
berjumpa dan berpisah adat manusia biasa
hilang di mata tapi di hati tidak lupa
*************************************************
walau 2008 dah takde lagee
PAKWE tak pernah melupakan apa saja yang telah berlaku, sedang berlaku, n akan berlaku dalam hidup PAKWE
walau pahit mana
itu semua pengalaman TERBAIK buat PAKWE sampai PAKWE mati
************************************************
hilangkan rasa2 curiga duka dan nestapa
************************************************
MWAHA semua
kiss skit

5 comments:

rizz said...

hepi new year pakwe..bila nk link rizz ni.ahaks

Hanya Aku Sorang said...

hai pakwe... sama2 la kite tempuhi ujian yg mendatang... harap pakwe makin cool... ;)

p.a.k.w.e. said...

tq khai

Izuan Kunang-Kunang said...

Happy New Year 2009 Nazrey!!!!

Frid Firdaus said...

My dear...
happy new year 2009...
wishing you all the best for 2009...
kita sama-sama merempuh dugaan yang mendatang dengan tenang dan sabar...

cam kenal je ayat terakhir...
hilang kan rasa-rasa curiga duka dan nestapa..mari kita menyanyi lagu sha la la la...

hugs~