Thursday, April 16, 2009

15 APRIL 2009 - COMING SOON

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
1140pm
*********************************
bertiga kali nie
ngan SHIRA + JULIEN
huhu
PAKWE PERLUKAN HORROR PLZ
huhu
so citer nie mengisahkan satu muvie seram
yang semacam menghantui penontonnya
n bile si SHERN (hero cute) nie kehilangan supervisor dia yg ilang tyme cetak haram muvie hantu tu
sume semacam menyuruh dia menyiasat tentang apa yang berlaku
dia n x awek nyer SOM
so kaji punye kaji punye kaji
sebenarnya hantu itu adalah pelakon wanita dlm muvie tu yg mati ketika melakonkan watak tyme kene gantung
n saper je yg tgk muvie nie akan mati jugak kene korek mata
erm
pehal lah ngan hantu tu
dia dah tak pandai berlakon
pastu mati pown sebab sendiri tak jaga
n nak matikan sume org plak
bodo je
hahaha
still citer nie tak dapat menakutkan PAKWE
mcm mana nie??
apa dah jadi erk??
so PAKWE akan kasi 4 bintang dari 10 bintang je
MWAHA!!

1 comment:

rizz said...

heheh xngeri keww pakwe hikss