Thursday, April 30, 2009

25 APRIL 2009 - AF7 ARIL out!!

nak ckp mcm mana erk??
kali nie konsert mcm okay je
tapi PAKWE tak suke persembahan dari ISMA n YAZID
sebab diorg mcm taknak nyanyi je
lagu TAK MUNGKIN KERNA SAYANG tu sepatotnya memerlukan kesungguhan dalam vokal
tapi ISMA mcm memain
benci lah
tak sampai lagu tu kat PAKWE
n si YAZID plak
mcm selaloo
suara tanak kuar
pehal erk??
yang lain sume bagus
mantap meletop
walau tyme diari HAFIZ susah nak nyanyi lagu KAU YANG PUNYA
tapi konsert dia okay walau ada off sana sini
tapi kenapa ARIL dibuang??
adakah ASTRO ada hidden agenda??
sebab ARIL sgt bagus every konsert
walau agak GEDIK
erm
biar je lah kan
adat REALITI SHOW kan
huhu
MWAHA!!

2 comments:

rizz said...

cmne nk outkan yazid ni pakwee hehe

F said...

kinda pissed off with Astro

i love Isma..tapi bagi la lagu lain

ni asyik2 lagu Siti and lagu yg streotype

camne nk tgk kehebatan die?