Wednesday, April 1, 2009

27 MAC 2009 - ke KL dari PENANG

beli tiket jam 12midnite
naik bus KONSORTIUM
PAKWEs fav bus
huhu
AMIRUL hantar
pegi dengan benci sebab handphone plak mcm tak baper bagus
takot je susah nak contact sesaper
sampai PUDURAYA jam 5am mcm tu
so jalan lah terus ke PUTRA PASAR SENI
dah ado org tyme tu
tapi PUTRA tak on lagee
so lepak2 sampai sakit perot
huish penyakit penyakit
larik lah PAKWE ke McD PETALING STREET tu
gune jamban
siap je terus ke PUTRA PASAR SENI balik
n naik lah tren ke SETIAWANGSA
sampai dalam jam 630am mcm tu
still awal
n ngantok mcm gila babias
lepak SYAWAL memandangkan APEX n EYOI belom bangun
ke rumah EYOI pas dia bangun
n PAKWE tidozzzzzZZZzzzZZZZZ
C U

2 comments:

zua the great said...

k jer..hmmmm apa la PAKWE nie...

rizz said...

hehehe awal2 pg pakwee da smpai kl ni hiksss