Wednesday, May 27, 2009

25 MEI 2009 - ANJING TERSEPIT PANDAI MENYALAK TUAN!!

bila kita menegur sebab apa yang kita punya tak dijaga
inikah yg patot kita terima??
"ang memang dr dulu maki org ikut suka,aku ni dah jd mulut jahat sb ang la, klu nak srh aku klr dr rmh tu ckp lah anak haram.."
"ape ape hal blh x ckp dpn2..ang yg kata nak bsh ari tu.tp trs trg ckp aku x da kuasa nak kms blk, aku penat."
"so klu nak ckp tu pkr lah org laen jgk."
"klu ang baek aku pon tau kenang budi tp dah perangai buruk, yg baek org x kan nampak..sory ckp. org pon x baek jgk."
erm
PAKWE tak paham manusia yg tak reti berterima kasih n bersyukur nie
but TUHAN MAHA KAYA
AMIN kan je lah....

3 comments:

Eragon_iz said...

jgn duk meyalak jugak. klu join menyalak semakin kuat hanjuing tuy menyalak..

rizz said...

sian pakweee

p.a.k.w.e. said...

ERAGON: betoi!!
RIZZ: takpe,PAKWE dah terbiasa