Sunday, May 24, 2009

SAMSENG JALANAN aka MAT REMPIT!!

nie lagee satu hal
geng2 REMPIT (nama lama)
now lebih garang dengan nama SAMSENG JALANAN!!
apa lah naj jadi ngan kaum2 nie
dah takde keje lain ke??
dah takde otak ke??
dah takde agama ke??
membabi bute je wat hal
yg best tu sampai menyebabkan kematian
INI SERIUS!!
sepatotnya mereka nie ditembak dengan senapang gajah
tapi terkadang medih melampau2 exposekan golongan nie
sampai terbit ramai pelapis yg nak jadi mcm golongan nie
sebab nampak mcm best je jadik REMPIT
tru muvie lah hebahan melampau lah
ini semua sepatotnya bermula dr INSTITUSI KEKELUARGAAN sendiri
ibu bapa patot tau apa anak2 diorg jadik!!
nie sambel lewa je
bile anak kene pukul kat sekolah pandai plak NAIK HANGIN!!
tapi yg anak sendiri tu memang JAHAT tak ngaku plak
HUHU!!
now nak lepak2 tepi jalan pown dah takot
walau PAKWE takde duit
still takot k
NAK IDUP LAMA LAGEE KOWT!!
MWAHA!!

1 comment:

tazz said...

haha. say no to rempit. tp rempit dlm gmbr tu comel!