Tuesday, June 16, 2009

BILA YANG CIPLAK SEBAIK ORI

walau tajuk seperti BOGUS CIRCUS
namun entry ini bukanlah ditujukan buat mereka
MWAHA!!
entry ini dibuat setelah PAKWE terlalu disogok dengan barangan IMITATE oleh sorg member nie
(nama di RAHASIAkan atas sebab2 tertentu...ada sebab ke??)
PAKWE just mahu mewarwarkan bahawasanya PAKWE takde masalah ngan IMITATE product
as long as d product bagus, n sesuai dengan pemakai
(member nie gune sume SESUAI je)
n entry nie jugak tertulis sebab BRAND n LOGO bukan semuanya
kalu dah lawa tu GUNI pown nampak cantik
tak perlu PRADA utk mencantikkan diri RITE??
d best when u can manage ur own pocket
nak pakai IMITATE ke ORI ke as long as ianya tidak membebankan
ITU TERBAIK!!
*********************************
p/s: but plz pilih IMITATE product bebetol
jgn plak nampak sgt pecah LOBANG
MWAHA!!

5 comments:

SHAHIRAH KHAIRUDIN said...

tapi lawa la beg ni pakwe..pandai member pakwe tu beli..

hahahaha=)

rizz said...

cntek la.hehe

Duke Luce Dell'amore said...

agree!!
klu beli yg ori tp idup cam segan mati xmahu tu,baik xyah kn??

atau pun,yg ori skadar hadiah dari owg atau pijam brg owg..camtu lg malu..

baik pki yg imitate tp nmpk hebat bile disesuaikn ngan pembawakan diri yg baik..hikhikhik..

p.a.k.w.e. said...

a ah SHIRA...pandai member tu beli bag
cantek ke RIZZ
n DUKE, kalu hadiah jangan lah malu
huhu

Duke Luce Dell'amore said...

pakwe..
maksud jim, klu brg tu owg bg tp tayang bgai nak RAK, siap kata beli sendiri r..Konon2 nk nmpk taste hebat & highclass gitu..

jim pun tulis xjelaskn??sowie2..hahaha...