Monday, June 15, 2009

ENTRY yang TERLUPA - 11 JUN 2009 - silent McD!!


PAKWE di ajak dinner date ngan sorg nie
BIZ*** namanya
so set lah d McD CALTEX SUNWAY jam 0900pm
str8 away PAKWE dr opis ke sana
so lepak lah makan McD (SPICY CHICKEN McDELUXE)
sambel melayan keliwon di situ (PELESIT tajuknyer)
sesusah PAKWE dtg leletih dr opis
yg PAKWE dpt hanyalah *********ssss********* SUNYIK!!
takde pape yang nak dipersembangkan ngan PAKWE??
bersungguh ajak PAKWE lepak tapi tanak ckp pape ngan PAKWE??
still sama, n still PAKWE yg salah kalu wat hal??
erm INI TIDAK ADIL
tak paham n tanak lah paham
MALAS!!
kalu tau PAKWE balik tido lagee bagus
****************************************
p/s: naper nak ajak org lepak kalu sendiri tak tahu apa itu lepak??
PK kan lah okay
MWAHA!!

5 comments:

SHAHIRAH KHAIRUDIN said...

hanya bidamari yang faham erti lepak!

p.a.k.w.e. said...

BIDAMARI itu campuran BIDADARI + ALMARI

sYukCurZ said...

wah?? melepak ng org bisu ek?

p.a.k.w.e. said...

tu lah
melepak ngan org yg tanak lepak ngan PAKWE

SHAHIRAH KHAIRUDIN said...

sape suh lepak ngn org yg tanak lepak..hamik! bidamari + almari pun azwan ali kate 'ada aku kesah!'
tatap malatop oke! kalau tak menyeringai nmpk gigi bukan bidamari la namanye. kalau tak nmpk gigi tu paham-paham la apo sobabnyo kan..