Thursday, July 16, 2009

12 JULAI 2009 - PAKWE MEG FIRDH 1 2 3 POSE & PAKWE out





AHAD tu PAKWE tak tau nak wat mende
kekunun seronok nak type entry sesambel gune WIFI yg ado kat UM
so PAKWE ngajak lah firdh keluar jenjalan
(lageepown dah hari pulang BUTTERWORTH PAKWE pown kan wuwuwuwu)
so tempat dituju adalah SUNWAY PYRAMID
n PAKWE tambahkan megat dalam perlepakan itew
so kami jenjalan lepak mcm org takde keje (memang takde keje pown kan)
dah siap makan KFC kami pown gerak ke UM balik
dengan megat yg takot
"boleh ke masuk UM nie dengan baju mcm nie??"
HUHU!!
so b4 firdh hantar PAKWE naik bus jam 830pm kat PUDURAYA
kami apa lagee
CAMWHORING la
hakhakhakhak
n now PAKWE dah pown d BUTTERWORTH
MWAHA!!
-
p/s: rindu dirimu yeah na na na na na na na na
thanx 4 the great memories

7 comments:

rizz said...

sweet moment! hehee

p.a.k.w.e. said...

yerp
miss it already

Duke Luce Dell'amore said...

wah!!!
model sgt!!

Ejay said...

kenapa leher Pakwe mcm tuh?
mesti suka mkn leher ayam ni..

p.a.k.w.e. said...

DUKE: hahahahaha
EJAY018: PAKWE suke gedik aja
huhu
tak suke makan leher ayam lah

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

bestkan..
ambik2 gambar...
sweet momentkan....
nanti kita gi ambik2 gambar lagi k....

p.a.k.w.e. said...

wokeh
kiter akan amik sampai tercabut kepala
hahahaha