Tuesday, July 28, 2009

24 JULAI 2009 - 2 KL whoring

kiss KISS kiss...kimi PAKWE
mizie kimi alfie megat PAKWE - KACAKs wif d catwalk trainer
mizie kimi megat PAKWE firdh - megat kata COMPLETE
megat PAKWE
megat PAKWE firdh
-
jumaat tu jugak PAKWE ke KL
bus jam 0645pm
tiba je kat KL dah jam 1050pm mcm tu
terus di pickup oleh firdh n ada sama tyme tu kimi (windu)
so kami balik UM sebab nak bawak sekali adek kecik kami MEGAT
sempat plak buat perangai mcm kekanak ribena si megat nie
but setelah dipujuk2 maka megat CAIR
wah katanya!!
so kami club that nite
sebab nak enjoy ngan KACAKs
best lah walau seleksi lagu tah pape skit
but still enjoy
ICHIIIIIIIIIIIIIIII!!
oops saper tu??
erh...CINIP pown ado
pastu kami ke PELITA KLCC lepak sembang meminum
HUHU!!
best best best
tak ngantok rasa
balik UM 4 4 ekor tido sekali
best lah
lama kowt tak rasa pengalaman tu dah
dah macam adek beradik plak rasanya
walau PAKWE terpaling tua
huhu!!
-
p/s: bile lagee nak lepak mcm nie?? nak sume KACAKs ado!! :(

2 comments:

rizz said...

sume smart ngee! besh je hangout kann

p.a.k.w.e. said...

a ah best hangout
dpt ilang kedukaan d hati