Thursday, July 9, 2009

AM I THAT WEIRD?? :p

manusia asik berkata PAKWE pelik
pelik ke PAKWE nie??
mereka akan berkata pelik bila sampai satu ketika mereka tak dapat nak paham PAKWE
maka dengan itu terkeluarlah perkataan PELIK dr bibir mereka!!
TAK ADIL OKAY
U PEOPLE JUDGE PAKWE like PAKWE nie such a weirdo
PAKWE jugak manusia kowt
sama mcm korg sume
KAN KAN KAN??
so tak perlu lah nak standardkan manusia bila kamu org gagal memahami nyer
mcm korg tu PAKWE paham sgt kan
biler korg bertindak sengal
biler korg bertindak bongok
biler korg bertindak pelik
biler korg bertindak kurang hajar
biler korg bertindak poyo
tak pulak PAKWE kategorikan kamu org PELIK
ISH ISH ISH!!
tak puas hati okay
SANGAT TAK PUAS HATI
but ada aku kesah
cak cak cak cak cak cak
-
p/s: PAKWE tak akan pernah SEMPURNA
n PAKWE takin takde yang akan kekal sempurna hingga akhir nanti
so belajar menerima kan bagus
kalu tak leh, diam n berHAMBUS lah kan
MWAHA!!

4 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

adoi!
cian pakwe..rilek2..
jim xanggap pakwe weirdo pun??hihihi..
pakwe encem ade r..JAMBU SIOT!!

p.a.k.w.e. said...

haha
DUKE berbuat lawak nampak
PAKWE manushia
bukan JAMBU SIOT
huhu

Duke Luce Dell'amore said...

pakwe JAMBU jgk!lalala~
larikkk...

p.a.k.w.e. said...

suke kata org JAMBU
dan lari laju2
tak baek tau
kang tersungkur