Wednesday, July 22, 2009

PAKWEKUs GATHERING....coming soon

PAKWE ada verangan2 nak wat gathering kan
buat semua blogger yang PAKWE kenal
n buat kengkawan KACAKs PAKWE
etc
nak sgt buat tahun nie
but still ngah plan2 nie
so apa pown akan diberitahu kelak
-
PAKWE just nak mintak pendapat korang
sebab PAKWE nak kasi penganugerahan cara PAKWE buat korang ala2 award tu
1st anugerah iaitu "SUKOR M - MALAYSIAs COMELEST SCIENTIST" dah PAKWE selamat bagi kat sukor m
n nak sambung ke banyak lagee anugerah
so nie antara yang PAKWE fikirkan n sume ada MALAYSIAs (sebab dah termula dengan tu kan)
huhu
untuk sume di atas tu dah ada penama @ penerima nya
yg confirm dah tau SUKOR M aja
yg lain akan diberitahu kelak
so kalu ada yg nak menambah pape
LET PAKWE KNOW
okay
MWAHA!!
nak cadang pape pown boleh
about anything
PAKWE perlu pandangan n sokongan anda semua
MWAHA!!
-
p/s: PAKWE harap menjadi nyata lebeyh hebat dari MTV
kukui

17 comments:

solo molo said...

senyum sorg2 bile tgk senarai anugerah... (^^)

shandye. said...

cam kelakar. ahaks.

p.a.k.w.e. said...

naper senyum SOLO??

solo molo said...

sbb title utk setiap anugerah tue best giler...

flip said...

wahh dats vogue awards dude~!!
hope menjadi~!!

p.a.k.w.e. said...

a ah lah konsep nyer gedik2 santai
hope jadik

ai@reel said...

boleh join tapi jauhler....

Adam Arjuna said...

gitu lah..
hebat..
ada gathering... ada awards pulak..
dasat tul..

kagum!

rizz said...

wahh bestnyaa hahha nk nominee ley x pakwe hahahaha

p.a.k.w.e. said...

AIREEL: leh je join
invitation buat semua yg tahu blog PAKWEKU
ADAMARJUNA: alah gegedik aja
nanti kalu jadi dtg tau
n leh kekwart2 lagee
RIZZ: leyh je

yangbaik said...

hebat gak anugerah tu,
saya suka saya suka (macam suara memei dlm upin & ipin, bleh?)
ngalahkan mtv lak
hmmm... nampaknya tak dapat aye gi ke anugerah tu...jauh le.

p.a.k.w.e. said...

wahai YANGBAIK...PAKWE akan buat d KL

wénkt said...

wah
jom2

kita anjur sama2

i AJK shah alam

p.a.k.w.e. said...

okay WENKT AJK SHAH ALAM
sesaper lagee nak jadi AJK

Hanya Aku Sorang said...

wahh.. sexy silent katanye.. huhu

jejepp el waseem said...

haha..
gitew...

speechless..

p.a.k.w.e. said...

huhu...jejepp pakwe windu