Tuesday, August 4, 2009

02 OGOS 2009 - KLCC pcFAIR n PAKLI lepakking












dengan MOTOR saper tah...ado amik jo lah pic nyo
-
rini PAKWE ngan firdh ke KLCC
sebab firdh nak beli lappy baru kat PC FAIR
wah manusia verlambak hak
poning kepala PAKWE
(dah lah si megat asik sentap)
tapi dalam keramaian manusia tu kami tetap berjaya membeli lappy yang firdh idam2kan tu
so kami terus pegi makan kat SIGNATURE KLCC
n still manusia ramai
dah macam semut
kukui
n akibat keramaian manusia PAKWE pown ajak firdh balik
lepak bilik kat UM menerai lappy baru lagee best
pastu malam nyer kami terus ke PAKLI SHAH ALAM
kekunun ado megat sekali
but like always
megat mengenselkan date itu lagi
so PAKWE n firdh je lah ke PAKLI
-
p/s: perlu ke nak sentap bile org dah baik sgt ngan kite??
n thanx firdh 4 those crazy pose pics

6 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

Pak Li??xajak jim pun??
padahal blkg umah jim je kot PakLi tu..wawawa..

Ahmad Firdaus Haikal Arham said...

pakweku...
thnx ikut sekali ke klcc beli lappy ku ini...
thnx gak sudi jadi model fird...heheh

ai@reel said...

wah...gambar kat atas sekali tu?nasib baik seluar x terkoyak?kalau x seksi.uhuhuh

gurau je

p.a.k.w.e. said...

DUKE: tak sempat nak pk sume lah..sowy
FIRDH: thanx 2 u lah yg sesusah amik pic
AIREEL: suke ke??hahaha...nanti amik bogel plak k

rizz said...

wahh mlompat lbey tinggi huhuu

p.a.k.w.e. said...

vegitu lah