Thursday, August 13, 2009

ISH ISH WAT MALU ORG TUA AJA

tyme layan muvie SETEM kedua kali nie
PAKWE terlihatkan satu kapel nie
ish ish ish
dengan berbekalkan lagu MATAHARIKU dr enset
mereka berasmara (cinema style lah)
choi sgt
dah lah TUA
pompuan tu berTUDUNG
sah sah mata PAKWE yang bercontact lens nie nampak
terus rasa malu sgt
1 mika org melayu
2 mika org tua
3 PAKWE pown tak wat mcm tu (ye ke tak wat)
but the main point
MIKA TAK MALU KE??
ish ish ish
WAT MALU AJA
banyak kowt bilik leh sewa kira pakai jam
pegi sana n madu lah asmaradana
-
p/s: masih terasa malu

8 comments:

Anonymous said...

azraf: knape plak pakwe????

p.a.k.w.e. said...

beromen

Anonymous said...

dh org jaman skrg kan PAKWE...x kira tua muda...yg pompuan bertudung tu pun satu...buat malu jer...choii sgt


mIE...

p.a.k.w.e. said...

hahahaha

yangbaik said...

heiiii... cuba-cuba lah tegor skit...
buat malu kaum jer...

malu malu

EIPUL said...

adoi, sekarang ni sume pakcik2 dah tiada senunoh lah. huish, mana lah budak2 kecik tak ngikut. LOL

azmu said...

mampos dieorang la wei!!! asal smpai kau nk ltak cte yg kau nmpk tu dlm blog kau?? point skang sape x tau malu ni?? kau ke dieorang?? mat saleh da bnyak buat cte asmara tu x de plak tv3, nt7, 8tv, RTM, astro nk kecoh. kau plak lebih2. saje nk cari publisiti murahan ke??!!

ai@reel said...

azmu; marah nampak kena btg hidung sendiriker?ehehe

pakwe:biasalah pakwe diorg dah gersang sangat kot lupa adat2 melayu...lupa hukum hakam...biarlah itu antara dia dgn tuhan kita hnaya mampu nasihat dan lihat.uhuhhu