Thursday, September 24, 2009

1001

dalam PAKWE sibok merapu berkongsi cerite, info n sebagainya kat BLOG nie
tetibe tanpa PAKWE sedari dah pown PAKWEKU.BLOGSPOT berentrykan yang ke 1000
entry nie plak yang ke 1001
lama jugak lah PAKWEKU dah ada kat dunia nie rupanya
tanpa PAKWE sedari
masa itu bergerak sangat pantas
atau PAKWE sendiri yang memantaskan pergerakkan PAKWE bagi memadankan diri dengan kecanggihan dunia luar sana
namun disebalik kelahiran PAKWEKU ini
pelbagai perkara telahpown berlaku
ada MANIS
ada PAHIT
ada TAWAR
ada PEDAS
ada SEJOK
ada PANAS
bak kata ASTRO...MACAM MACAM ADA
semua nya ada dalam blog nie
blog PAKWEKU nie lah saksi kejatuhan n kejayaan PAKWE secara langsung
semua PAKWE cube kongsikan dengan dunia SIAPA PAKWE sebenarnya
tiada propa
hanya kegilaan PAKWE yang PAKWE ada
PAKWE harap kehadiran PAKWEKU.BLOGSPOT di dunia nie tak mengganggu sebaliknya mewarnai pemikiran semua
PAKWE harap PAKWEKU akan sentiasa disayangi
sebab PAKWE sayang semua
GITEW
MWAHA!!
-
p/s: PAKWE tak sempurna tapi bergerak menuju kesempurnaan....AMIN

6 comments:

W[A]NZAI said...

hohoo congratz la coz entry dah capai 1000.hehee rjin btol update blog..btw,i'm the beginner..;)

Nabilah Anafi said...

teruskan berblogging yea!
selamat hari raya.
sorry xda kuih raya tahun ni.
x sempat nk post.

Anonymous said...

I wish you health and happiness every day!
Ich wunsche Ihnen Gluck und Gesundheit jeden Tag!
Je vous souhaite sante et bonheur chaque jour!

網路行銷
seo

p.a.k.w.e. said...

WANZAI: thanx...i mule pown s a beginner
BYLA: akan ku teruskan
takpe...tahun depan ada lagee
ANONY: thanx

TAN SRI MOHD. IKRAM said...

congrate!!
tapi, nak sedap lagi guna la
meggie cukup rasa..

p.a.k.w.e. said...

a ah lah TANSRI
mana nak beli erk bende tu??