Monday, September 28, 2009

27 SEPTEMBER 2009 - JIN NOTTI

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
0520pm
-
thanx 2 naim
my adek yang banjer muvie that day
so sebab dah kecoh sume tgk mawi lakon ngan fafau
so PAKWE pown tanak lah lepaskan kesempatan itew
JIN NOTTI mengisahkan sekor jin bernama notti yang di penjarakan sebab menjadi terlalu baik
KAN JIN KENE JAHAT
sebab
"SEBAIK2 JIN ADALAH SEJAHAT2 MANUSIA"
dah dipenjarakan lama still NOTTI tak berubah
masih baik etc
so ketika dibicarakan NOTTI diberi peluang mengimpresskan wakil majlis undang2 dengan kejahatannya
so diturunkan ke bumi wat jahat
1st sebagai minah punk
GAGAL
2nd sebagai awek gangster
GAGAL
3rd sebagai peguambela
BERJAYA
tapi berjaya pown atas niat yang baik
HUHU!!
nak tau apa je yg berlaku dlm ke3 3 sesi tu
nak tau siapa MAWI
n apa kesudahan JIN NOTTI
pegi lah layan kat panggung terdekat anda
PAKWE kasi 5 bintang dari 10 bintang
MWAHA!!
-
p/s: 1st half muvie nie bodo sket
another half baru okay
n PAKWE suke mawi jugaks

4 comments:

I am Karl said...

yup

suke mawi gaks

hahaha

berbaur apekah statement ini???

p.a.k.w.e. said...

berbau seluar dalam mawi lah
haha

W[A]NZAI said...

laaa..org penang ka..
kat mn weyh??
ahahhaaaa~

mawi??
urmmm..
erkk..

p.a.k.w.e. said...

a ah org penang WANZAI oi
kat permatang pauh aja pown
huhu