Thursday, September 3, 2009

MAK SAKET!!

ntah kenapa
semenjak pulang bermakan di TUPAI2
PAKWE asik saket perot
sampai sekarang
PEROT PAKWE SAKET
SANGAT SAKET
adushhhhhhh
MAK SAKET!!
wuwuwuwuwuwuwuwu
-
p/s: dah nak kene pegi ke??

8 comments:

Mie said...

Makanan x serasi ngan perot Pakwe lah tu kott...tu yg sakit perot tu ..x pun org yg menyediakan mknan tu x hygene..

yangbaik said...

sabar ye ...
sakit tu kan sebahagian dari ujian..
tapi... posa ke ari ni...
hmmm.... nak makan pun kene tengok jugak... bukan asal sedap jer...

"semoga cepat sembuh" - buka posa kang minum air nyor..

p.a.k.w.e. said...

MIE: maybe lah makanan tak serasi
YANGBAIK: a ah ujian
puasa je rini
jangan risau okay

dia said...

awak ok tak???
gie doktor k...
sy risau!!!

p.a.k.w.e. said...

takpe tq

Anonymous said...

OK..pakwe sakit mcm mana??
kalau ade muntah2 dan cirit birit..(****selepas makan)..kemungkinan besar pakwe kena AGE..tp,kalau berpanjangan dan ade rasa demam kemungkinan food poisoining...if ur fever was spiking..better go to the hosp to get the treatment as soon as possible..harap tak ada gastrik..dan mungkin jg ramadhan gatric syndrome..hahahahahaha...lawak je..

Hope u getting better and well..
kalau ade apa2 terus g hosp..
kalau keracunan,mungkin memakan masa sedikit utk hilangkan cirit birit..mungkin jg seminggu..just makan T.Chacol je (kat farmasi ade jual)...

byk minum air,takut jg dehydrated je OK..

Take care..
From : MYASTHENIA GRAVIS@MG

Judiene said...

try la mkn buah2 ke
xpn try vitamin
kalo skt lg mkn je pill
chaketeon tuh
hehehee..

:)

p.a.k.w.e. said...

MG: saket nyer nanti kiter ym k
huhu
JUDINE: dah makan sume
tapi ada doc kata tak leyh la itu lah ini lah
tak paham