Tuesday, October 6, 2009

MASKULIN OKTOBER09

lelaki muka depan
ZAQUAN ADHA
pemain cinta yang hebat?
-
tah kenapa MASKULIN nie dah terlalu laris d PENANG
dah takde d pasaran okayh
maybe kah ZAQUAN
or maybe isi yg dah macam porno magz
HUHU!!
ikhlas PAKWE ckp
MASKULIN Tak perlu kowt nak melebeyh2 kan sampai mcm nie isinya
dah mcm nak ngajar seks
bukan nak ngajar apa itu MASKULIN
pic bersuar dalam dedah sana dedah sini
ISH ISH ISH
(PAKWE suke je tgk, tapi ini MASKULIN)
MASKULIN majalah no1 LELAKI yang sepatotnya MATANG bukan MURAH
erm
MASKULIN memang dah bagus
but tak perlu nak melampaui apa yang terbaik dr MASKULIN
MWAHA!!
-
p/s: take note la
or ull become another porn magz

7 comments:

Mohd said...

Tidak pernah baca majalah ini lagi.Tidak tahu pulak macam itu rupanya (: .

Anonymous said...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free! (Click on the 'Tutorial' button if you're not sure how to do it)

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

p.a.k.w.e. said...

MOHD: MASKULIN majalah lelaki terbaik...but keluaran nie adakah hanya untuk keluaran ini atau akan mencerminkan NU MASKULIN??? erm
IM CURTAIN: will

sYukCurZ said...

beli maskulin oct edition smata2 sbb ade zaquan :p

p.a.k.w.e. said...

SUKOR M memang GATALSZ

銀行汽車貸款0800772999 said...

汽車分期車增貸
車貸可以降息
他行汽車代償轉貸增貸
降低利息
車貸降息免煩惱
14年車銀行汽車貸款
可辦汽車貸款未過件‎
銀行車輛貸款
中古車銀行貸款

a片影片 said...

一夜情貼圖片區
任你博娛樂城
信用板
女主播偷吃被抓
女主播自慰影片
女主播抓姦直播
女性高潮
娛樂城
娛樂城代理賺什麼