Tuesday, October 6, 2009

MASKULIN OKTOBER09

lelaki muka depan
ZAQUAN ADHA
pemain cinta yang hebat?
-
tah kenapa MASKULIN nie dah terlalu laris d PENANG
dah takde d pasaran okayh
maybe kah ZAQUAN
or maybe isi yg dah macam porno magz
HUHU!!
ikhlas PAKWE ckp
MASKULIN Tak perlu kowt nak melebeyh2 kan sampai mcm nie isinya
dah mcm nak ngajar seks
bukan nak ngajar apa itu MASKULIN
pic bersuar dalam dedah sana dedah sini
ISH ISH ISH
(PAKWE suke je tgk, tapi ini MASKULIN)
MASKULIN majalah no1 LELAKI yang sepatotnya MATANG bukan MURAH
erm
MASKULIN memang dah bagus
but tak perlu nak melampaui apa yang terbaik dr MASKULIN
MWAHA!!
-
p/s: take note la
or ull become another porn magz

5 comments:

Mohd said...

Tidak pernah baca majalah ini lagi.Tidak tahu pulak macam itu rupanya (: .

IMCurtain said...

Hello all,

We would like to invite you to promote your blog on our blogosphere. It has similar functions as Innit and Digg. Totally free! (Click on the 'Tutorial' button if you're not sure how to do it)

Join now: Malaysian Blogger [Blogger's Meeting Point]

Malaysia Boleh!

p.a.k.w.e. said...

MOHD: MASKULIN majalah lelaki terbaik...but keluaran nie adakah hanya untuk keluaran ini atau akan mencerminkan NU MASKULIN??? erm
IM CURTAIN: will

sYukCurZ said...

beli maskulin oct edition smata2 sbb ade zaquan :p

p.a.k.w.e. said...

SUKOR M memang GATALSZ