Saturday, January 16, 2010

15 JAN 2010 - CASE 39

MEGACINEPLEX MEGAMAL PINANG
0930pm
EDDIE
-
CASE 39 mengisahkan tentang sorg pekerja di agensi yang menjaga kebajikan kanak2
EMILY yang sangat bagus dlm tugas
n sudah pown mempunyai 38 kes
n tetibe dia ditambah lagi 1 kes
menjadikan kes dia yang ke 39
kes di mana sorg budak perempuan yang dibiarkan n tak diambil berat oleh ibu bapa sendiri
n EMILY sendiri pergi utk melihat keadaan budak n keluarga budak nie
n memang lah secara luaran nampak yang budak nie tidak dihiraukan oleh ibu bapa nya
sampai satu ketika budak ini cuba dibunuh oleh ibu bapa dia sendiri
n tyme nie lah EMILY tolong n selamatkan budak nie
sementara ibu bapa budak tu di tahan n budak tu akan diberi famili baru
EMILY amik peluang utk jaga budak nie sendiri
(selepas budak nie rayu lah)
so mereka hidup lah berdua
EMILY ingat akan bahagia ngan budak nie
BUT NOT
mcm2 perkara pelik berlaku sepanjang budak nie bersama dia
ada kes budak lain yang bunuh ibu bapa dia lah
n semua mcm ada kaitan ngan budak perempuan nie
so kegilaan nie membuatkan EMILY takot n berjumpa sendiri dengan ibu bapa budak perempuan tu di tempat tahanan org2 mental
n mereka hanya boleh memberi cadangan supaya membunuh budak tu
kerana budak tu actually SETAN
setan yang ingin mengetahui konsep neraka pd seseorang dan kemudian membawa mereka ke neraka
sorg2 mati di sepanjang bersama EMILY
n konsep ketakotan digunakan bagi menakotkan mangsa
so adakah EMILY berjaya menamatkan kegilaan ni??
apa plak yang jadi kat EMILY??
mcm mana nasib budak setan tu??
pegi lah layan
actually PAKWE bit sedih ngan muvie nie
sebab tak baper seram
kecewa sebab treiller lebih meletop dr cerita
PAKWE kasi 6 BINTANG dari 10 BINTANG
MWAHA!!
-
p/s: tak kaw2 kasik lah...ERM!!

2 comments:

ann frendly said...

fuh..nasib baik tak tengok lagi movi ni..

p.a.k.w.e. said...

nak tgk leyh aja
but jgn kecewa sudah