Tuesday, April 27, 2010

pillowtalk wif ZUHRI - pillowless

lama jugak si zuhri nie menyepi dari PAKWE
tau2 je ajak PAKWE lelepak meminum SABTU 24 APRIL 2010 tu
erm??!!
n yg terpaling best
SIAP MAU AMBIK PAKWE NIE HA!!
TQ lah zuhri
-
kami ke RnR PRAI lepak meminum memakan sambil layan manusia yang tak pernah putus ke sana
dari dalam kedai kami ke kuar kedai
ke pantai bersekedudukan memandang PULAU PINANG yang bercahaya itew
sempat jugak catwalk sepanjang jalan melihatkan khemah2 mereka yang berpancingan di sisiran pantai itew
WAH DAH MACAM PERUMAHAN PLAKS
-
so dalam dok nampak khemah tu
kami pown memasang mimpi yang pernah kami mimpikan bersama dahulu
MAHU BERKHEMAH BERSAMA
maybe di pantai itu khemah kami akan berdiri
JOM ANY1??
-
pastu kami rasa tak larat kowt nak berpasiran
maka ke wakaf di tepi pantai itu kami duduk kembali bersembang
kali nie UP sket
kitorg berumpat
WAH BEST
KAU ADA??!!
-
asyik sgt melihat kegelian manusia mengorat gegadis yang tak erti pulang walau jam ditangan PAKWE dah pown jam 3am
asyik sgt melihat kegedikkan manusia yang dah kawad kaki sebelah PAKWE 14 kali
asyik sgt mengatakan TIDAK kepada mereka2 yang nak pinjam lighter kat PAKWE
so kitorg pown ke PR
saja plak nak round lawat kawasan
ado lagi manusia U OLS
ISH ISH ISH!!
-
maka pecotlah kami di dalam MYVI PUTIH ke BANDAR SUNWAY
di sini kami berlepakkan menghabiskan sisa malam hening di RESTORAN NASI KANDAR HIDAYAH
tau tau dah jam 05am
JOM BALIK TIDOQ!!
-
p/s: thanx zri sebab spend tyme ngan PAKWE that morning
REALLY NEED THAT!!
MWAHA!!

3 comments:

SANDRA AZWAN said...

;-)

Mie said...

wah tahan nyer PAKWE lepak smpi subohh...dasattt...

p.a.k.w.e. said...

SANDRA: senyum laks
MIE: alah biasa lah tu