Tuesday, May 4, 2010

bout PENCARIAN ICON PAKWEKU.BLOGSPOT 2010

PAKWE terkesima apabila mendapat kritikan pelik berkenaan proses fotografi (photoshoot) yang PAKWE kendalikan untuk peserta-peserta PENCARIAN ICON PAKWEKU.BLOGSPOT 2010 yang kini telahpun seramai 5 orang yang telah PAKWE fotografkan.
Kritikan ini lebih kepada rasa tidak puas hati orang lain dan bukannya pemilik badan yang sesungguhnya telah memberi sepenuh kepercayaan kepada PAKWE dalam memfotografkan gambar-gambar mereka.
Dan apa sahaja yang telah dan akan PAKWE fotografkan adalah dibawah pemikiran over kreatif PAKWE berselari dengan keselesaan peserta-peserta dan bukan dengan cara terpaksa mengikut kehendak PAKWE semata-mata.
PAKWE sesungguhnya tidak memerlukan kritikan-kritikan sebegini memandangkan PAKWE merupakan satu entiti yang sesungguhnya terlalu membuak-buak jiwa seni dan ingin berkongsi dengan dunia akan pendekatan gila dan mungkin tidak masok akal PAKWE sendiri.
But as a human, PAKWE still nak say SORRY to that 1 person yang merasakan PAKWE telah mencabul hak orang yang dia kenali dengan ‘MEMAKSA’ menunjukkan yang tidak patut kepada PAKWE (but tiada pun).

-
p/s: PAKWE ada hanya sebagai satu bahan rujukan untuk sama-sama berkongsi apa yang PAKWE fahami dalam dunia yang PAKWE sedang berada ini dan PAKWE cuba memberi yang TERBAIK melalui lensa tekanan jari jemari berselari dengan intipan mata rabun PAKWE.
HARAP MAKLUM & IZINKAN PAKWE TERUS BERKARYA
THANX!!

No comments: