Wednesday, June 2, 2010

THE REBOUND - muvie from PAKWEs lappy

muvie nie kuar tahun 2009
dah lama dalam lappy tapi PAKWE tak pernah mau layan
-
THE REBOUND mengisahkan tentang seorang wanita yang sedang bercerai dengan suami kerana kecurangan suaminya
so berpindahlah wanita nie ke satu kejiranan dengan 2 org anak, seorg lelaki dan seorg perempuan
ketika sedang mencari rumah, wanita ini telah berkenalan dengan seorg lelaki berumur 25 tahun dan kemudiannya meminta lelaki tersebut menjadi pengasuh anak2nya
dan kerana sukakan wanita ini, lelaki ini sanggup
dan lama kelamaan hubungan lelaki ini dengan keluarga wanita itu menjadi tersangat rapat
dah hubungan lelaki itu dengan wanita itu sendiri telah menjadi sgt sgt rapat sehingga membuatkan mereka bercinta
dan perkara ini diketahui oleh anak2 wanita itu dan mempersetujuinya
dan lelaki itu sendiri telah membawa wanita itu untuk diperkenalkan kepada keluarganya
namun satu kes telah berlaku
di mana wanita itu telah mengandung
dan ini telah menyebabkan wanita itu berfikir 2 kali
kerana tidak mahukan si lelaki ini yang masih muda merosakkan kehidupan mudanya
mereka berpisah
dan diperpisahan ini wanita itu telah mengecapi kejayaan dalam kerjayanya namun masih tidak mempunyai hubungan dengan sesiapa
dan si lelaki juga merantau memahami manusia di pelbagai negara dan masih tidak berhubungan dengan wanita lain
hanya mempunyai seorg anak angkat yang ditemui di BANGLADESH
dan mereka telah bertemu di sebuah restoran dalam keadaan yang tidak dijangka
dan pertemuan ini membuatkan cinta mereka kembali kekal
PAKWE nak ckp
PAKWE super suka citer nie
sgt sweet n sgt best
PAKWE kasi 15 BINTANG dari 10 BINTANG
MWAHA!!
-
p/s: dah menjadi koleksi wajeb lappy PAKWE

4 comments:

HonEyBuNNy said...

Wah...byknya bintang pakwe bagi...ehheh

p.a.k.w.e. said...

sebab tu DVD je
so banyak lah sket bintang nyer

BUJANG SUSAH said...

Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila klik disini
Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

"SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
DISINI

"Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
Wallahualam.

"Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

p.a.k.w.e. said...

thanx