Tuesday, August 17, 2010

16 OGOS 2010 - THE EXPENDABLES

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
0920pm
EDDIE AQ

-
THE EXPENDABLES mengisahkan tentang sekumpulan lelaki yang bekerja mengikut tugasan yang diberi oleh sesiapa sahaja yang memberikan mereka kerja
mcm profesional killer jugak la
but mostly konsep menyelamatkan org2 baik
gitew
THE EXPENDABLES menampilkan hampir semua hero2 tua termasok JET LI
n ada cameo dr BRUCE WILLIS n ARNOLD SUSAHNAKEJA
job kedua yang group nie dpt
membawa mereka ke satu tempat yang memerlukan mereka membunuh ketua di situ
namun ketua tersebut telah dipergunakan oleh org AMERIKA
dan ini membawa mereka bertemu dengan seorang wanita yang juga anak kepada lelaki tersebut
ini membuatkan si SLY tak senang duduk ketika sudah kembali ke AMERIKA
dan kembali ke tempat tersebut bagi menyelamatkan wanita tersebut
PAKWE tgk citer nie
tak nampak pape dah
nampak RAMBO je
sgt sgt RAMBO citer nie
cume tak duduk dlm hutan
n watak yang terpaling PAKWE suke adalah JASON STATHAM
but kali nie dia bermain pisau
THE EXPENDABLES okayh
but tak kuat sgt
kuat dek pelakon2
but konsep cerita terlalu biasa
maybe cara terbaik nak kembalikan hero2 tua tersebut
panggung penoh okayh
PAKWE kasi 10 BINTANG dari 10 BINTANG
MWAHA!!
-
p/s: kan best kalu gabung sume pelakon aksi wanita n lelaki
baru gempak

2 comments:

Eazy Izzuddin said...

sunway carnival mall!
pernah ke sana sekali...
kat sini g sunway pyramid je la..
xD

p.a.k.w.e. said...

okayh la tu