Thursday, August 19, 2010

sunggoh dunia mau KIAMAT

ini kesah so last JUMAAT
tetibe PAKWE tingat
sebab selama dah 28 tahun hedop di muka BUMI nie
rasanya nie 1st tyme berlaku kepada PAKWE
KOWT!!
-
kesah nyer tak lah BESAR
tapi cukop BESAR dalam MEMORI PAKWE
-
ade ke BURONG MERPATI nak langgar kereta yang PAKWE naik
elok2 dah burong tu terbang
boleh plak laju je menonong ke arah kereta yang PAKWE naik
ini sudah pelik
burong merpati pown dah tak tentu arah dengan dunia
WUWU!!
kalu laju dah sure2
kereta yang PAKWE naik tu tergolek dek merpati yang menghentam kitorg
WUWU again!!
-
after kejadian itew
PAKWE tak sure saper yg trauma
PAKWE atau MERPATI tu
kalu tak trauma pown
PAKWE sure
PAKWE n MERPATI tu tak leyh lupe bende tu sampai bebile
WUWU 4 d 3rd tyme
-
p/s: masih takde murtabak sedap

2 comments:

Danial Ikhwan Jaafar said...

wah.sungguh mencemaskan!
murtabak sedap? cuba murtabak hameediyah kat penang.jauh la plak! haha

p.a.k.w.e. said...

jauh lah
send lah yg handmade nyer
boleyh?