Monday, October 11, 2010

10 10 10

-
-
-
-
-
hari ni genaplah
10 OKTOBER HANDSOME 2010
atau
10 10 10
yang menjadi tarikh keramat bari pelbagai perkara dan manusia
dari perkahwinan
pertunangan
perlumbaan
konsert
percintaan
perasmian
kemalangan
etc
sume nak mendapat rahmat disebalik nombor ini
but
ini hanyalah nombor
yang tiba secara tak dijangka2
but still boleh memberi memori manis buat yang mahukannya
MWAHA!!
-
di hari bertuah ini
jiran cube PAKWE jugak katanya bertunang
TAHNIAH buat CIK FIZAH
kembali lah nanti dengan jari bercincin
-
dan paling mengharukan
adalah perkahwinan angkasawan negara yang disayangi semua
DATUK SHEIKH MUSZAPHAR dengan datin dr pilihan hatinya
siaran langsung di TV3 sesungguhnya memuaskan
TAHNIAH atas perkahwinan ini
dan doa PAKWE semoga berkekalan sampai kiamat
PAKWE agak senndu melihatkan perkahwinan mereka
org yang menjadi icon buat ramai manusia akhirnya kahwin walau di usia lewat
dan persalinan mereka sesungguhnya cantik
dan PAKWE terbuai dengan lagu nyanyian kwn angkasawan dari RUSIA
sgt penuh maknanya
MWAHA 2 all of u
-
p/s: tearin
-
-
-
-
-

2 comments:

hiro said...

kemalangn ngeri..lu lupe.

p.a.k.w.e. said...

dah letak tu dlm
KEMALANGAN