Friday, October 22, 2010

21 OKTOBER 2010 - datang dengan muka

PAKWE masih berpuasa rini
meneruskan SUNAT ISNIN KHAMIS
like always
-
but tu lah org tua2 kerepot kata
tyme mcm nie lah cobaan banyak
ada plak 2 ekor
*ulang type
2 ekor orang akademik aka pensyarah *betina
datang menyerang PAKWE
dengan muka
HELLO!!
kalau dah tak erti kerja PAKWE
tak payah nak wat2 pandai tau
ikot je lah apa yang dah PAKWE cakapkan tu
nak jugak betol
BONGOK ke haper?
dah lah jiwa basi
campor dengan muka tak siap
n bahasa tutor yang mencibai itew
WALAWEY!!
"SAYA TANAK KURANG AJAR DENGAN U, SO JANGAN NAK KURANG AJAR DENGAN SAYA OKAYH!!"
ayat PAKWE kepada sundalan itew
MAMPOS lah korang
nak berkeras dengan isu yang sah2 korang salah
again
PEGI MAMPOS
-
p/s: kacau mood sunggoh..........KEWL DOWN PAKWE, KEWL

5 comments:

yangbaik said...

sabor yek, marah2 gitew tak baik utk kesihatan, nanti cepat kerepot, idea utk berkarya pong hilang gitew jer.... :lol:

p.a.k.w.e. said...

betol juger kan wahai YANGJAHAT
PAKWE akan ingat supaya tidak marah lagi
TERIMA KASIH YANGJAHAT

akufrazi said...

Woww barann tu.. Sabr ye pakwe!!!

Meen said...

sabar2 hihihi sume org ada tekanan..mcm saya jgk hehhe ^_^ banyakkan SENYUMAN hihi

p.a.k.w.e. said...

memang sabar pown AKUFRAZI oi
kalu tak
mati dah mereka
senyum sabil maki wahai MEEN oi