Friday, October 15, 2010

...ON-CALL...

-
-
-
-
-
tak paham dengan ini spesis MEMBER
spesis yang mana
biler berKAPEL je terus luperkan member2 lain
n terus terperangkap dalam dunia dia dan kapel dia
OMG
WTF
sampai luperkan kengkawan lain
kawan yang dulu rajin lepak
tetibe lepak pown dah tidak
kawan yang dulu sms tak hengat
tetibe sms pown tak boleh takot kene marah ngan kapel
kawan yang dulu gelak sesame
tetibe nak gelak sama dah jadik dose
kawan yang dulu jadi tempat curah masalah
tetibe pandai plak telan masalah sengsorang
GITEW SGT
-
yang best
spesis nie banyak lak berkeliaran di sekeliling PAKWE
sampai pening PAKWE dibuatnye
yelah mana tak pening
MANGSA CABUL pown tau report polis kan
ulang type
MANGSA CABUL pown tau report polis kan
KAN!!
-
n biler KOSONG takde saper
terus nampak kiter yg VOGUE nie jelas nyata
INGAT PAKWE nie haper?
PELACUR ON-CALL ke?
nak ambik, tanak biar
n yang terpaling best
mulot maintain manis
ayat tak hengat
n tanak lak ngaku bahawasanya diri itu pernah buat bangang before
HELLO HELLO
cermin takde ke?
kalu ada
nampak tak bayang diri dlm cermin tu
HAAAAAAAAAAAAA
kawan lah ngan bayang kau tu sendiri wokeyh
-
nasib lah PAKWE masih ada PAKWE untuk PAKWE
THANX 2 GOD
MWAHA!!
-
p/s: buduh sumbeng
-
-
-
-
-

5 comments:

missSenget said...

hahahaha~

eh..mampu gelak je..

PAKWE gi laa cari MAKWE...

mybe PAKWE akan jd same cm tu..

yangbaik said...

alahai biasalah tu
kita ni apalah sangat
tempat lepas batuk jer...
nak tisu ker...hehehe

eh eh terasa lak..

flyz said...

serius MR P...aku pn sama ngh lalui situasi mcm nih..fade up ok...

::FAIZ FARISH:: said...

haha..... pakwe klakar

p.a.k.w.e. said...

MISSSENGET: PAKWE dah pown ada MAKWE
rilek je
YANGJAHAT: tisu banyak dah
dok lap pungkoq
FLYZ: mari kiter jual mahal
FAIZ: mari kiter gelak berguling marik