Monday, November 29, 2010

25 NOVEMBER 2010 - RAPUNZEL

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
0800pm

-
RAPUNZEL mengisahkan tentang seorang gadis yang tinggal nun jauh di atas sebuah menara tinggi
bermula dengan pengenalan RAPUNZEL itu sendiri
dan kemudiannya sejauh mana keinginannya untuk melihatkan cahaya terbang yang selalunya akan muncul di setiap kali hari lahirnya
dan keinginan ini telah diberitahu kepada ibunya
namun ditentang keras dengan pelbagai alasan
namun pada satu ketika
seorang lelaki telah diburu oleh pengawal2 istana atas kesalahan mencuri mahkota puteri yang hilang
dan dia telah ternampak menara ini dan memanjatnya
hanya untuk menyembunyikan diri
namun dia telah ditawan pula olah RAPUNZEL sendiri
RAPUNZEL yang masih takut2 kerana belum pernah didekati oleh orang luar selain ibunya sendiri
namun telah berjaya menjaga dirinya dan ini membuatkan RAPUNZEL kuat mahu keluar melihat cahaya terbang tersebut
dan diketika RAPUNZEL sengaja meminta cat dari ibunya sebagai hadiah hari jadi
RAPUNZEL telah membuat janji dengan pencuri tersebut supaya membawanya melihat cahaya terbang tersebut dan kembalikannya pulang dengan selamat dan barang yang dicurinya akan dikembalikan
dengan itu maka keluarlah mereka dari menara tersebut
dan lelaki ini sebolehnya mahu membatalkan perjalanan ini dengan cara menakot2kan RAPUNZEL
namun semuanya tidak berhasil
sebaliknya RAPUNZEL semakin mudah menyesuaikan diri dengan sekitar
dan diketika ini juga si ibu merasakan sesuatu dan telah kembali dan mendapati anaknya telah tiada
dan ini membuatkan ibunya mencarinya
pencuri ini telah dengan beraninya berkongsi kisah hidupnya dengan RAPUNZEL dan sedikit sebanyak telah jatuh hati kepada RAPUNZEL
dan telah mengetahui keistimewaan RAPUNZEL
perlu ke PAKWE habiskan cerita ini?
rasanya tak perlu
PAKWE sarankan
pergilah layan sendiri
cerita yang penuh adventur
dan memberi nafas baru dengan intipati lama RAPUNZEL itu sendiri
PAKWE sesungguhnya terhibur dan mahukan lagi RAPUNZEL
*maybe akan pergi lagi lepas ini
watak2 yang comel
RAPUNZEL, EUGENE, "KATAK". KUDA etc
PAKWE kasi 25 BINTANG dari 10 BINTANG
MWAHA!!
-
p/s: penuhi impian kamu

10 comments:

shapoji said...

citer nie mmg best giler....huhuhu...tak menyesal tgok...paling suka mimik muka kuda...
very classy

i'm shin... i'm inesen said...

shin suka tengok hero dia.. kewl giler.. kata member yg nengok 3D.. lagi best.. jeles.. sbb shin tengok yg xde D.. biasa jer *nanges

tp mmg best

ijat_asni said...

wah
ni yg excited nak tgk nie

p.a.k.w.e. said...

SHAPOJI: yes but love that FROG
hahaha
SHIN: 2D pown dah cukop bagos kowt
IJAT: pegi tgk kayh
tak rugi pown

Eazy Izzuddin said...

besh!
xD

Layans~
3 MOVIES

AfiQ said...

nak tgk cite ni!!!! tp kat gannu x dek wayang la pulop!! nk tunggu balik Kl lmbat agi... waaaa.. T_T

nisa said...

mmg best gler cter ni walau blom tgk lg.. hahaha nk pg la esok.. murah ckit..

Encik Bell (beLalaNG) said...

mmg btul2 best ker... 25 bintang tu...
ku petik bintang- bintang...8*tetibe :P

Deqna said...

aku bagi 50 bintang =)

p.a.k.w.e. said...

EAZY: yes besh
AFIQ: olo sian
NISA: asik mau murah je
ENCIK BELL: yes betol best
DEQNA: bagos