Monday, December 13, 2010

08 DISEMBER 2010 - 2 SHAH ALAM

bertolak PAKWE dan lagi 11 orang ke SHAH ALAM
jam 1030am mcm tu kami dah pown atas bus
semua dengan semangat mau lulos exam
GITEW!!
-
kitorg berhenti lepak lunch n solat
kat RnR TAPAH
PAKWE makan nasik
*walaupun dah konyang makan nasik lomak sebungkos besau pagi tadik
-
dan kitorg sampai ke SHAH ALAM dalam jam 0330pm mcm tu
dan terus ke INTEKMA RESORT, SHAH ALAM
mau masok bilik sudah
TAK LARAT U OLS
LETIH!!
-
PAKWE n 2 lelaki lain stay d bilek 1026
-
memandi sesiap
PAKWE tunggu dir datang mau makan2 sama PAKWE
n munchollah dir ngan member nyer
menghangkot PAKWE lepak makan nasik daun pisang kat CILI PADI kowt nama restorannya
*dengan berbekalkan pelayan sengal
PAKWE n mereka makan sedap
n thanx dir sebab belanja
MWAHA!!
*dir nie PAKWE kenal dah lama
*6tahun dah kowt
jumpe je baru nie 1st tyme
WUWU!!
-
n dir tak leyh lepak lama sebab member n dir sendiri letih keje
so PAKWE kuar plak ngan sham member SHAH ALAM
yang datang hangkot PAKWE kat SEKSYEN 11
teros terbangkan PAKWE ke PANDAN PERDANA
konsep mahu mengambil tv dia di rumah sewa lamanya
FUN sgt
betol sgt sgt FUN
SEDAP!!
NAK LAGI!!
n dr PANDAN PERDANA
kitorg teros ke PAKLI SHAH ALAM
sham plak belanja PAKWE makan
*gemok dah nie rasanya
anyway thanx
-
n PAKWE balik 1026 mandi bersiap plak utk shift tengah malam
n shahniezam plak datang hangkot PAKWE
sesi minum2 lah plak kan
sebab tak leyh sumbat dah nie
ke PAKLI SHAH ALAM sekali lagi
WUWU!!
sampai tutop lepaknya PAKWE di PAKLI nie
MWAHA!!
-
p/s: enjoy sgt walau dah tak larat dah nie

5 comments:

░♥si lampu neon♥░ said...

alaaa takde gambar ke pakwe ?

AfiQ said...

haboih pakwe... makan aje ni.. hahaha.. PAK LI kat s.alam sedap kan??huhuhuh

p.a.k.w.e. said...

tak payah gambar lah NEON
alah PAKLI tu bukan luarbiasa pown AFIQ

Eazy Izzuddin said...

jom lepak kat shah alam
bile lagi neh

p.a.k.w.e. said...

jom je kalu ada nak bwk lepak