Tuesday, July 1, 2008

CHOBITS...after 7 tahun lamanya...sob sob sob


30 JUN 2008
LAST JUNE - LAST TGK CHOBITS
aku dah dpt citer nie dr member BAEK aku ARI [seperti gambar diatas]...sejak 7 tahun lepas...tapi aku tak plak tgk bebetol....lately nie je aku baru semacam nak tgk citer tu...aku pown pasang lah citer nie dlm 2 3 bulan lepas...n aku mula terjatoh cinta dengan lagu pembukaan anime ini....sgt best...LET ME BE WITH YOU...n aku dah jadikan lagu hp kalu SMS aku masuk...sgt best...kalu nak mintak lah kat aku lagu tu n dengarlah...
citer nie menceritakan tentang hubungan manusia dan PARSOCON[robot]...
watak HIDEKI si lelaki miskin dari kg dtg ke bandar untuk melanjutkan pelajarannye...
teringin mempunyai sebuah PARSOCON...
n terjumpa CHI di timbunan sampah...
n banyak twist dlm citer nie yg melibatkan cikgu, kwn setempat tinggal, parsocon2 lain, awek di tempat keje, etc...
citer nie sgt sexy n too ADULT...
tgk lah pada sesaper yg minat ANIME n yg belom tgk lagee... n komen lah sendiri
MWAHA!!


2 comments:

||| PöJìé PööH ||| said...

hey!
my fren gak la!

p.a.k.w.e. said...

a ah pojie
ari tu member u kan
huhu