Thursday, November 6, 2008

aku SINDROMLELAH!! huhu

Adakah masih ada di luar sana yang sudi menyarungkan KASUT KACA di kaki aku tanpa perlu aku sakit ketika berlari memakainya nanti??

Adakah masih ada di luar sana yang sudi mencari aku semata-mata nak sarungkan KASUT KACA di kaki aku hanya kerana aku yang muat kasut itu??

Adakah masih ada di luar sana yang sanggup menerima aku walaupun KASUT KACA itu sudah tidak muat aku pakai??

Adakah masih ada di luar sana yang masih akan menyimpan KASUT KACA aku walau aku sudah tiada??

Dan adakah masih ada di luar sana yang akan ingat aku bila terpandang KASUT KACA aku itu??

6 comments:

Mohd 'Azim Kamaruzzaman said...

pakwe merapu ke??kikiki..

shahril.hussin said...

apakah kasut kaca itu bukti segalanya....??

cantik di mata atau senang di hati??

Frid Firdaus said...

i do...
I sanggup dalam apa jua keadaan pun....

Aku sanggup mendukungmu ketika kamu sakit berlari dgn kasut kaca itu...

Aku sanggup sarungkan kasut kaca pada kaki mu walau aku jauh di sini...

Aku sanggup menyimpan kasut kaca dalam muzium hati ku...

Aku sanggup membawa kasut kaca itu kemana jua diri ku pergi hanya utk mengingati diri mu...

Huhuhuhu~ jiwangnye i ni...

p.a.k.w.e. said...

begitu

Tokyo BLUE said...

emo btol

p.a.k.w.e. said...

hye tokyo n kengkawan yg lain
bukan emo lah
itu ialah sikit yg perlu dipikiaqkan
erm
relation kan sumthing yg sgt penting
so shud pk deeply