Wednesday, January 14, 2009

09 JANUARI 2009 - kembara ke KUALA LUMPUR


bertolak dihantar TERSAYANG
best lah rasa walau takde pape sebenarnyer
ada jugak lah kan yang sanggup hantar
bergegas hingga breakfast dilupakan
yang TERSAYANG plak pegi cari santapan untuk PAKWE
tapi bus dah bertolak jam 10:35am
(kaedahnya tayar MOTO yang TERSAYANG panchit)
******************************
perjalanan paling tak best PAKWE pernah alami
nak tau naper
sebab PAKWE takde muzik nak dengar
MP4 PAKWE rusak
sob sob sob
nangis lah waaaaaaaaaaaaaaaa
*********************************
bangun tido tido bangun bangun bangun tido
sampai lah PAKWE di PUDURAYA jam 3pm kurang lebih
ish awal lah plak
sume tak balik koje lagee kan
PAKWE berCATWALK lah ke LRT PASAR SENI
ke KL CENTRAL
nak makan sebab lapar
ramai plak manusia
erm
bergegas plak lah PAKWE ke KLCC
lepak makan McD
sambel tunggu JON ISQANDER
lepak plak kat SECRET RECIPE AVENUE K
sambel tunggu aturan manusia yang ramai nak balik sarang memasing
terus jam 7pm PAKWE plak naik train ke SETIAWANGSA
EYOI di manakah??

3 comments:

Frid Firdaus said...

mana eyoi??
die tak amek u kat klcc ke?
sorry that day i bz sgt...

rizz said...

hehe bcuti ke kl kew:)

p.a.k.w.e. said...

dia amik lah
i okay je