Wednesday, January 14, 2009

BUNGA tanda maaf??!!

perlu ke bagi BUNGA kalu salah??
maksud PAKWE
perlu ke bagi bende2 kalu dah wat salah??
memang PAKWE suke bunga
suke banget
tapi mcm tak berbaloi plak kalu pk bende akan berulang kan
bunga tak salah
but perangai tu yang perlu diperbetolkan
memang takde manusia SEMPURNA
so nie lah peluang try to b perfect
TRY pown dah cukup bagus
n takan sebelah pihak je nak paham sebelah pihak kan
dedua belah pihak kene saling memahami
BETOL TAK kawan2??
erm anyway
kalu dah tanak baik kiter lepaskan je
better dari kiter buat org tu sakit
MWAHA!!

4 comments:

Frid Firdaus said...

kalau orang tu tahu atau sentiasa dapat peluang..pasti dia akan sia-siakan peluang pertama...
berikanlah peluang hanya pada diri sendiri...

Duke Luce Dell'amore said...

byk2 bersabar..
pakwe strong,meletop & hebat!

sure u'll be fine soon!

rizz said...

sabar k pakwe..
btw bunge tu cntek sgt heheee

cham's said...

2nd chance tu depend on de situation ok. no more after dat. enuff & pullstop.