Monday, January 26, 2009

23 JANUARI 2009 - INKHEART

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
1135pm
**********************************************
ada 3 muvie yg tetibe kuar sekali plak
n 3 muvie tu PAKWE nak tgk
INKHEART, BRIDE WARS, n UNDERWORLD
so diskus punyer diskus
kami nonton INKHEART
mengisahkan si SILVERTONGUE yang bila membaca cerita dari buku cerita dengan kuat
perkara dari buku itu akan menjadi realiti
so berlaku lah pertelingkahan antara si SILVERTONGUE ngan watak2 dari dalam buku cerita
tak banyak yang boleh PAKWE bongkar dari cerita nie
coz cerita nie kunun nyer KOMEDI
tapi tak kesampaian
n aksi pown tak kesampaian
lagee2lah makhluk2 pelik dlm tu
mcm waste plak
erm
ceriter nie tergolong dalam kategori tgk boleh tak tgk pown takpe
PAKWE kasi 4 bintang dari 10 bintang
MWAHA!!

6 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

citer ni mmg xbesh!
tp sbb jim tgok ngan buah hati jim,trus xtrasa kebosanan citer tu..
leka mlyan buah hati nenoty kt sblh jew...kikikiki...

Frid Firdaus said...

samat u ckp tak best...
sebab i memang tak rasa nak tgk...
so mengukuhkan lagi alasan utk i tak tgk...

@buL said...

baru nk pi tgk..tp bila baca komen2 pakwe ni tawar hati plak nak pi tgk..heeheh

bluecrystaldude said...

eh.. I tgk okay jek cter nih.. (semalam pergi, pastu tak taw nak tgk ape). Not bad lah. I am buying the book (it has trilogy).. Tapi macam malas nak baca je. Lebih tebal dari buku teks.. haha

rizz said...

best la cte ni awesome!!:)

p.a.k.w.e. said...

citer nie memang best
tau je ader trilogy
but tak kick la
mcm less sumwhere