Thursday, May 28, 2009

27 MEI 2009 - SYURGA CINTA!!

GSC SUNWAY CARNIVAL MALL
0700pm
*********************************************
PAKWE masuk panggung dengan takde perasaan sgt
coz PAKWE sebenarnya tanak tgk citer nie!!
so saja nak kasi shira layan
SYURGA CINTA mengisahkan tentang IRHAM anak muda dr keluarga kaya raya yang baru balik dari pengajiannya di luar negara
sgt sosial sehingga tiada agama lagee dlm dirinya
mempunyai seorang adik lelaki (adik angkat actually)
n sgt tak suke adik angkat dia nie
maksiat adalah perkara biasa dlm hidup IRHAM
mempunyai 2 org kawan baik (teman sepersetanan)
yg telah memasang satu permainan di mana IRHAM perlu memikat seorang wanita bertudung dan dalam masa sebulan putus ngan pompuan tu
pompuan tu adalah SYU sorg cikgu n merupakan cikgu adik IRHAM sendiri
so di sini nampak lah bagaimana IRHAM cuba mendekati SYU
n tamatkan jugak lah dengan konsep SYU dipermainkan
nak tau apa jadi sesudah itu...tgk SYURGA CINTA sendiri k!!
********************************
citer nie okay pada PAKWE
takde lah bosan sgt
banyak part2 lawak yg berjaya membuatkan PAKWE ketawa
but banyak jugak kekurangan bab agama dlm muvie nie
but overall muvie nie menghiburkan
PAKWE kasi 9 bintang dari 10 bintang!!

3 comments:

lieya shayunk said...

best giler cerita ni...siap jumpa pelakon lagi tu...heliza & awal...heee...=)

rizz said...

rse nk tgok la hehehe

p.a.k.w.e. said...

tak lah best giler
boleh lah ditonton