Tuesday, June 30, 2009

27 JUN 2009 - KENDURI KAWEN SITIs side





meja makan pengantin
PAKWE bersama pengantin

pengapit mereka

AZRIN
SITI
MAK PENGANTIN LELAKI menepung tawar
kumpulan kompang

I LOVE THS PIC SO MUCH!!
RAJA dah sampai oi!!

ramai tak motornya??





Hari nie adalah hari kenduri di side perempuan
So pepagi bute yang tak baper bute dah PAKWE bangun siapkan kereta pengantin
Simple ke kereta pengantin janji MALATOP
So kami kuar jam 0100pm
Semua yang konvoi akan menunggu di PETRONAS BKE
Sebab ada sebab
Sebab side perempuan akan adakan konvoi moto2 besau
Nie pengalaman baru PAKWE secara langsung
Rasa bebetol mcm RAJA
Jalan senang dengan kawalan lalulintas dari abg2 moto besau nie
Kami sampai je disambut dengan paluan kompang menandakan pengantin dah datang
Nampak manis je AZRIN n SITI di atas pelamin
Berbaju tema kuning emas
Disini PAKWE jugak makan di meja PENGANTIN
Wah mcm FAMILI sendiri plak
Huhu!!
Panas, lapar n sesungguhnya memenatkan
KERJE KAWEN MANA TAK PENAT DEK OI!!
N balik umah seperti biasa PAKWE tido sekejap
TIDO KE??
Erh tak…PAKWE tak tido
PAKWE iron langsir okay
Nak siapkan rumah pengantin lelaki plak untuk kenduri esoknyer
MWAHA!!
-
p/s: letih tak terasa bila kita happy membuatnya
TAK GITEW??

3 comments:

rizz said...

wahha diah kete keee

HIZAMI said...

byk tol entry dlm mase sehari~

hehehe~

p.a.k.w.e. said...

RIZZ: tu keta pengantin lah
HIZAMI: a ah lama dah update kan