Thursday, June 18, 2009

ANAK WAYANG @ ASTRO RIA

AFZAN yang terpilih (bagus bagus coz PAKWE tak suke LAN)
candidate MEKANIK
******************************************
PAKWE tak ikut langsung fasal ANAK WAYANG
sebab tak paham apa konsep yang cube diketengahkan ASTRO ngan program nie
kata pertama seumpamanya
tapi mcm pernah tgk dulu kat NTV7 AUDITION
kan ke AUDITION mencari pelakon jugak
but WUTEVA lah
no komen
so tetibe tyme lepak umah member
dia pasang PENTAS ANAK WAYANG nie (ulangan pown tyme MEKANIK)
PAKWE pown layan
so bit by bit PAKWE mcm paham sesikit lah
but candidate sendiri yg tak bagus
lain suruh wat lain yg wat
so memang AFZAN je yg terbaik
setiap tugasan yang diberikan dia buat seperti seorang pelakon yg bagus
BIEL awat hang wat lagu tu
wat malu org PENANG ja
ish ish ish
walaubagaimana pown cara ASTRO buatkan ANAK WAYANG nie mcm grand sgt
tapi isi nya tak grand mana
maybe 1st tyme kan
so ampunkan je lah
**********************************************
p/s: erh biler erk SEHATI BERDANSA??
rindu rancangan itew
itew baru MALATOP!!

5 comments:

Duke Luce Dell'amore said...

ths year nk tgok pakwe join shati berdansa..

p.a.k.w.e. said...

hahahahaha
PAKWE nak kene dansa ngan saper erk??

rizz said...

shati bdansa lmbt g.msti next year tu hhee

p.a.k.w.e. said...

lambat nyer
PAKWE nak menari nie

D'Rimba said...

Salam.............